2011. július 4., hétfő

Virágom, virágom...

Aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet!- tartja a mondás.

A lakásunkban csak két élő növény van, azok is párom fennhatósága alá tartoznak, ennyiből gondolom rögtön kiderül rólam hogy nem vagyok az a nagy "dzsungelharcos" - pedig ez nálunk családi vonás.

De szeretem a virágokat... szagolni, kapni vagy horgolni!

Nemrég a munkaasztalomat kellett kicsit feldobnom, sokan hoztak magukkal cserepes virágot, én meg rádobtam ezt:


...számomra egyszerű, de nagyszerű!

Nagyon jó hajtogatós rózsamintát találtam, így elkezdtem gyártani őket, mindenféle színben, többféle fonalból, hogy lássam, melyik mutat a legjobban. Nos, mindegyik...

Gondoltam rá kéne szerkeszteni őket valamire, így készült a rózsás kollekció hullámcsatra, csit-csatra, hajgumira és brossalapra. Nagyon jól mutatnak mindenen, mindenhol:)


Maradjunk a virágoknál

Barátnőm esküvőre készült, de nem talált olyan hajdíszt, ami ment volna a ruhájához, így megkért hogy kreatívkodjak össze neki valamit. 
Vettem a ruhához hasonló szaténszalagot, tekla gyöngyöt és elkezdtem hajtogatni. Képet sajnos még nem tudok mutatni, de egy hullámcsatra fabrikálva egész csinos darab lett belőle. 

No de a fantázia nem állt meg itt, csináljunk még valami hasonlót:


Eztán jött a nagy ötlet, vegyítsük a technikákat, horgolás, szalagok és gyöngyök, így születtek eme szépségek:

 

 

Remélem nektek is tetszenek, hordhatjátok felsőn, kabáton, rakhatjátok a hajatokba, sapkára, kalapra, táskára vagy a nyakatokba is!





2 megjegyzés: