2011. január 24., hétfő

Történetem...

Jó lenne azt írni, hogy már horgolótűvel a kezemben jöttem erre a világra, de ez nem lenne igaz!
Azt se mondom, hogy már gyerekként kitűntem a tömegből, mert olyan jó kézügyességem volt és állandóan kreatívkodtam :)

Aki közelebbről ismer, tudja mi vezetett ahhoz, hogy rájöttem, valami kétkezi hobbyra lenne szükségem. Akkor még nem gondoltam, hogy több lesz annál!

Az első tűmet 2010 szeptemberében vásároltam meg, és édesanyám, az internet és egy kötözőzsineg segítségével elkezdtem horgolni... először láncszemeket, aztán már pálcákat, aztán körbe...

Örömmel vetettem bele magam a fonalak és horgolótűk ismeretlen világába, és rájöttem, hogy nem csak terítőkből áll (ne értsetek félre, azokat is szívesen csinálok).

A bloggal szeretném megmutatni mindenkinek az alkotásaimat, terveimet, tanácsokat adni és kapni néha megosztani az aktuális eszmefuttatásaimat...


...és hogy szerelembe lehet esni gombolyagokkal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése