2012. február 24., péntek

Horgolt babák!

Húhaaaa, hát össze-vissza szégyellem magam, mert ennyire elhanyagoltam a blogot!

Azt hiszem ideje újra felvennem a vezérfonalat, és írni valamit.
Természetesen az eltelt időben sem tétlenkedtem, ami az előző bejegyzésemben is látszik, de utolértek más kérések és kreatívságok is, ezekről majd bővebben a későbbi bejegyzéseimben (remélem nem fél év múlva).



Tavaly májusban Ágnestől kaptam egy felkérést. Küldött egy képet két horgolt magyar mintás "babáról".


Ágnes akkoriban gőzerővel készült az augusztusi esküvőjére, és ezeknek a babáknak szeretett volna pár találni.
Megkért, hogy készítsek el egy magyar és egy székely (a férje székely származású) viseletes fiú babát.
Nagyon szeretem az ilyen kihívásokat, így igent mondtam, és csak reméltem hogy nem rontok el semmit.

A lány babákon láttam, hogy egy korábbi bejegyzésemben szereplő angyalka mintájára készültek, így a fiúknak is eszerint álltam neki.

Először a magyar baba készült el....

...piros-fehér-zöld inget kapott, fekete gatyóval.

A székely baba elkészítéséhez kerestem népviseletes képeket, és nagyon megijedtem: drapp nadrág, mellény, csizma, kalap. Aztán lassan összeállt a kép a fejemben, és a kezemben is.

Szeptemberben meg is kaptam a visszajelzést Ágnestól, hogy mi lett a babák sorsa!!!


Nagyon Sok Boldogságot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése