2011. február 14., hétfő

Újdonságok

Mondani szokták, hogy a jó pap holtig tanul, azt hiszem ez vonatkozik a jó horgolóra is.

Most szeretném nektek megmutatni az előző pár hét termékét, melyek még kísérleti jelleggel készültek.

Az első egy hajpánt, no nem műanyag alapra szerelve, csak simán horgolva, a mintát itt találtam, valahol a virág is megvan hozzá :)


Mire jó ha az embernek ekkora homloka van, hirdetőtáblának!

Hasonló elv alapján készült a következő nyaklánc:


Tanultam új virágokat is. Már beindították a fantáziámat, nagyon szép bross vagy más dísz lehetne belőlük. 


Na és akkor következzenek az ujjtörő mutatványok, Jucika gondolta elkezd amigurumit horgolni, és most nem tudja eldönteni, hogy az általános iskolásként eltörött ujja attól fáj-e vagy az időtől. Lehet mire legközelebb láttok kifeszült gyűrűsujjal üdvözlök mindenkit, mint E.T.

Elkészült az első, hát, hogy is mondjam, aki kitalálja mi ez, megnyeri:


Tudom, gonosz vagyok!

Szabad a gazda?

Azt hiszem ennek még egyszer neki kell feküdnöm. Ő egy muffin, sőt, tűpárna muffin.

A végén pedig, a totális kísérleti jelleg, de azt hiszem jobban sikerültek mint a fenti süti.
Először nem is akartam felrakni, de azt hiszem a mai nap szellemiségéhez pont illenek!


Némelyik úgy néz ki mint egy elrontott szájplasztika, de hát Istenem, van aki így szereti!

Szóval, CSÓK mindenkinek!!!









3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. kapásból kitaláltam a muffint!!!! :) ajándék??? puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!

    Mond Réka, mire vágysz?

    VálaszTörlés