2011. február 22., kedd

Ihlet!

Soha nem gondoltam magam különösebben kreatív embernek, mindig is szerettem elszórakozni fonalakkal, festékekkel, de azt hittem, hogy ez nálam csak unaloműzés vagy átmeneti hóbort.

Ritkán kapott el az ihlet szele, de akkor nagyon!

Legyen szó fonásról, sógyurmáról, festésről, ragasztásról, vagy akár egy beadandó dolgozat megírásáról, megcsináltam.
Azt hittem, ez a normális. Ha elkap valami megcsinálom, és félrerakom, ha egy kreatív feladatom van, leülök, és várom a szikrát.

Mióta horgolok észrevettem, hogy ez fejlődik bennem, ma már sokkal könnyebben tudom elképzelni, megálmodni a dolgokat, azonnal elkezdenek forogni a kis kerekek.

Most a horgoláshoz szükséges ihletről szeretnék írni.

A legtöbb ötletet a netről, más horgolók munkáiból és mintáiból szerzem, elvégre nekem is meg kellett tanulnom valahonnan a pálcaöltés mikéntjét.

Aztán következik a "ránézek és megálmodom" kategória. Gyakran előfordul velem, hogy amikor elmegyek fonalat venni, meglátok egy szép darabot, és már áll is össze, mi készül belőle.
Ihlet (szerelem) első látásra...


Szeretek visszatérni a régi, jól bevált dolgokhoz. Ha a kezembe kerül egy szép cifra fonal először füliket csinálok, hogy a mintája megmutassa magát, így könnyebb már továbbgondolni a fonal sorsát. Most is van egy új adag, ami csak a vasalásra és keményítésre vár...


Mint azt az Ajándékok bejegyzésemben láthattátok, a közelgő ünnepek szele is gyorsan megcsapja az embert. Sajnos a Valentin napról lemaradtam, de már készülök nőnapra és egy kicsit március 15-re is...


Van, amikor egy egyszerű ékszer "feldobása" jelent kihívást számomra, most éppen egy ilyen kísérleti fázisban vagyok...


Az apró, minden kézimunkás által gyakran használt tárgyak is okozhatnak kellemes meglepetéseket, a variációk száma végtelen lehet, akár egy függönykarika esetében is...


Végül vannak azok a dolgok, amik csak úgy kipattannak a fejemből, ilyen volt a hajráf is. Szépségek, amiket megálmodok, és szép lassan kikísérletezek. Szó szerint. Az ágyam mellett van egy toll és egy füzet, ha eszembe jut valami - nem csak a horgolással kapcsolatban - rögtön jegyzem is le.
A legutóbbi ez a cuki száj fülbevaló, melyet megtalálhattok a meska boltomban. Rá nagyon büszke vagyok, hiszen a minta is saját termék.


Csók mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése