2011. március 21., hétfő

Juci mindenhol horgol!

Kedves Ismerősök!

Gondoltam összeszedem egy csokorba azokat az internetes oldalakat (a blogomon kívül), ahol megtalálhatjátok horgolmányaimat, okoskodásaimat:

Az alábbi linkekre kattintva:
Meska boltom: Jucihorgol.meska.hu
Facebook oldalam: http://www.facebook.com/pages/Jucihorgol/201687659858970
Horgo-blog: http://horgo-blog.blogspot.com/

Vagy a blogom jobb oldalán a képekre kattintva is!!!

Köszönöm Dórinak a technikai segítséget és tippeket!

Helyreigazítás:
LILA!!! bejegyzésemben megkértem mindenkit, aki úgy érzi, hogy róla megfeledkeztem, reklamáljon.
Tegnap megkaptam az első ilyen reklamációt.
Ezért köszönöm Angélának, hogy NEM kaptam Tőle lila monoklit a szemem alá, mert kihagytam a felsorolásból!
Közben eszembe jutott valami:
Emlékeim szerint az ő keze volt az, ami jó pár évvel ezelőtt egy habparty-n megragadott, és bevezetett a "dühöngőbe", ahol a cipőm jól megszívta magát csúszós habbal, a történet pedig a buszról való egyedi leszállásomban teljesedett ki. Ha így nézzük, kaptam Tőled valami lilát, ami hetekig díszelgett rajtam :)

Várom a további észrevételeket :)

Visszatérve a horgoláshoz!
Ígértem, hogy lefényképezem anyunak karácsonyra készített terítőt, íme:


Lehet, hogy nem jön ki annyira a mintája, de ennek a fonalnak sem tudtam ellenállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése