2011. március 17., csütörtök

What's new Pussycat?

Ahogy ígértem most bemutatom a legújabb horgolmányaimat, zamzásítva pár régivel, és egy magamnak készített ajándékkal.
Sajnos akadt pár technikai problémám, így vannak olyan dolgok, melyek még nem készültek el teljesen, de azért felrakom őket. 

De előtte, közérdekű közlemény:
Ezentúl a facebookon is megtaláljátok Jucihorgol közösségem, olvassatok, lájkoljatok. Értesülhettek a legújabb dolgokról, hamarosan játszunk is!!!
Nem volt egyszerű létrehozni, vagy csak túl bonyolultan akartam gondolkodni, mindenesetre köszönöm mindenkinek a segítséget, tippeket.

Előző bejegyzésemben megismerkedhettetek a lila szín iránti vonzalmammal, és a belőlük készült szépségekkel, köztük a kis lila rucival is. Magamnak szántam, gondoltam jól mutatna egy nyakláncon medálként, és végre el is készült. Fekete vékony láncra fűztem fel egy nagyobb szerelőkarikával, mellé raktam egy (pécsi ásványboltban vásárolt) ametiszt medált. Ő az én új kabalám, terveim szerint az évek során a fityegők száma gyarapodni fog rajta.


Horgoltam pár fülit egyszínű fonalakból. Méretben is különböznek egymástól, a kisebbeket hagytam "domborúan" megszáradni, így mindenki talál magának megfelelőt.


A lila bejegyzésben szerepelt egy szett is, most annak mintájára elkészítettem egy fülbevalót piros, melírozott hímzőfonalból. 


Hogy jön ide a pussycat?

Kaptam egy kérést, hogy valaki szeretne egy barna vagy szürke horgolt cicafejet egy francia csaton. A cicafejet már elkészítettem, az alap is bármikor befuthat, íme:


A szemét és száját hímzéssel dolgoztam ki. Tudom, ez egy olyan technika amire még rá kell feküdnöm, mint pl a varrás is. Valahogy a tűvel mindig meggyűlik a bajom. Horgolásnál zsákvarrótűt használok, ő nem bánt, hegye tompa, nagy lyuk van rajta. De a sima varrótű az én kezemben fegyver, főleg magamra nézve, még jó hogy nem a tűfestés lett a hobby-m.

Na és ismerős valahonnan a fejforma?

Elárulom...

Ha macskákról van szó, nem feledkezhetünk meg az egyik leghíresebbről, aki manapság kultfiguraként él mindenki fejében, mesehős, dizájnhős, megosztó figura :), Hello Kitty

Engem is megihletett ez a kis fehér, száj nélküli cica.

A mintáját a neten több helyen is meg lehet taláni, csak japánul kell hozzá tudni, vagy ismerni a jelzéseket. Én egy továbbfejlesztett változatot használok, mert a leírással valahogy nem boldogultam, nem lett szép, de ha már tudja az ember hogy álljon neki, könnyű kialakítani a saját mintáját.

A nagyobb fej egy hajráf dísze lesz, sima fekete műanyag ráfhoz fogom majd ragasztani.


A másikra varrtam egy bross alapot, és kész is a cuki kiegészítő. Természetesen a díszítés (masni és szegély) bármilyen más színből is elkészíthető.


Aztán elkapott a gépszíj, miszerint ha nagy muffinból lehet mini muffint csinálni, akkor nagy kittyből is lehet kisebbet.
Következett az ujjtörő mutatvány a hímzőfonallal és elkészült a füli.
















2 megjegyzés:

  1. Jucikám szombatra rendel egy pár Hello Kitty! fülben lógó, a Keresztlányom kedvence!
    Alkoss tovább!
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Meglesz aranyom! Ha nem is szombatra:)

    VálaszTörlés